Conditii de retur

Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative

“Consumatorul persoana fizică are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la comandă, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.”

  • Pentru returnarea produsului trebuie să notificaţi în scris acest lucru la adresa de email retur@romoss.com.ro.
  • Numai cererile scrise se vor lua în considerare.
  • Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiţii perfecte (fără lovituri, zgârieturi) cu ambalajul, accesoriile aferente şi produsele cadou-bonus (exact ca în momentul recepţionarii).
  • Produsul va fi returnat împreună cu o copie de pe factura de achiziţie şi certificatul de garanţie în original (în cazul în care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta).
  • Produsul se va returna prin prezenţa personală la sediul InfoTouch sau se va trimite prin curier rapid agreat, taxele de curier fiind suportate de către client.

NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
– Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri; produsele a căror folii de protecţie au fost eliminate, produsele cu ambalajele deteriorate, rupte, incomplete.

-Castile de tip “in-ear” nu se pot returna, daca pachetul a fost desigilat, din considerente igienice.

-Consumabile desigilate sau consumate;

-Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

-Produsul a fost adus in urma unei “comenzi preferentiale”. COMANDA PREFERENTIALA  este definita ca fiind un produs comandat de catre beneficiar si care nu se afla in stocul uzual  dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme, in termenii agreati de parti.

Prin acesta cale vă informăm că ne dorim să fim un magazin online ceea ce înseamnă că majoritatea comenzilor ar trebui livrate prin curieri.
Conform ordonanţei mai sus menţionate, politica de returnare a produselor în termen de 14 zile calendaristice se aplica numai persoanelor fizice ce au achiziţionat online (la distanţă).

În cazul produselor achiziţionate (persoane fizice) de la sediul firmei termenul este de maxim 48 h.

Returnarea sumelor se va face într-un termen de maxim 14 de zile de la primirea si acceptarea returului, numai prin tranfer bancar in contul desemnat de client.

Produsele care prezintă defecţiuni sau vicii de fabricaţie în termen de 48 de ore de la recepţie vor fi înlocuite (fără alte costuri – în limita stocului disponibil) cu condiţia notificării în scris la adresa de e-mail comunicata mai sus. În cazul în care nu se respectă condiţiile de returnare, produsul va intra în regim normal de garanţie, conform legii.

In cazul produselor achizitionate ( persoane fizice ) de la sediul firmei termenul de retur este de max. 48 h daca produsul nu a fost testat de catre client la sediul nostru inainte de cumparare.

Pentru achizitiile de la sediu , indiferent de metoda de livrare, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produsului in cazuri de retururi repetate, clienti recalcitranti, depasirea termenului de returnare, neindeplinirea conditiilor de returnare sau neacceptarea penalizarilor.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Cererile de retur se trimit pe email la : retur@romoss.com.ro

Positive SSL